سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :0
کل بازدید :5806
تعداد کل یاداشته ها : 33
103/2/25
2:7 ص


"Galaxy S5" با قابلیت‌های دوست داشتنی در دستان شما
بالاخره انتظارها به پایان رسید وسامسونگ از جدیدترین تلفن همراه خود با ویژگی‌های بسیار زیاد رونمایی کرد.
سامسونگ اعلام کرد که تلفن همراه جدید این شرکت دارای ویژگی‌های بسیار زیاد نسبت به مدل های قبلی می باشد.همچنین طراحی این گوشی نیز نسبت به مدل‌های پیشین تغییرات گسترده‌ای داشته است.
تلفن همراه جدید کهکشانی که Galaxy S5 نام دارد شب گذشته در کنگره بین المللی موبایل بارسلونا رسما رونمایی شد.اما بشنوید از ویژگی‌های جالب و کم نظیر این محصول خارق‌العاده که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.
در نگاه اول نمایشگر 5.1 اینچی این محصول را می بینیم.این نمایشگر دارای رزولوشن 1080 فول اچ دی است و از نوع سوپر آمولد با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ می باشد که نهایت کیفیت را برای کاربر به ارمغان می آورد.دیگر قابلیتی که در نگاه اول به چشم می خورد ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این گوشی است.
کمی بیشتر به این تلفن همراه کهکشانی نزدیک می شویم.گلکسی اس 5 با اندروید 4.4 کار می کند.پردازشگر به کار رفته در این محصول چهار هسته ای بوده و سرعت آن 2.5 گیگاهرتز می باشد.نوع این پردازنده مدل پیشرفته اسنپدراگون 800 است.همچنین ظرفیت رم این دستگاه دو گیگابایت اعلام شده است.
به قابلیت های ارتباطی این محصول سری می زنیم.اولین چیزی که به چشم می خورد پشتیبانی از ارتباط نردیک NFC و بلوتوث نسخه 4 است.سرعت تبادل اطلاعات این اسمارت‌فون هنگام کار با نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه 150 مگابیت بر ثانیه می باشد.همچنین به کمک فناوری Wi-Fi Mimo می‌توانید به راحتی به شبکه های اینترنت پر سرعت بی سیم متصل شوید و از دو برابر سرعت شبکه های وای فای معمولی استفاده کنید.درگاه میکرو USB نسخه سه نیز روی این محصول نصب شده است.
به حافظه ها و حسگرهای به کار رفته در Galaxy S5 می‌رسیم.در این محصول حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت ظرفیت دارد که می توان آن را از طریق درگاه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت افزایش داد.علاوه بر حسگرهای شناخته شده شتاب سنج و حسگر مجاورتی یک حسگر تشخیص اثر انگشت برای قفل کردن گوشی و محافظت از اطلاعات شخصی روی کلید Home و یک حسگر تشخیص ضربان قلب روی فلاش LED پشتی گوشی قرار گرفته است.
به دوربین Galaxy S5 می‌رسیم.دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است.این دوربین می تواند در 0.3 ثانیه روی سوژه تمرکز کند و عکس بگیرد همچنین به کمک فناوری های جدید بکار رفته در آن در نور کم نیز تصاویر عالی تهیه می کند.دوربین ثانویه نیز دو مگاپیکسلی می باشد.
در آخر هم باتری 2800 میلی آمپری کهکشانی اس 5 را بررسی می کنیم.به کمک این باتری می توان تا 24 ساعت در شبکه‌های نسل سوم به طور مداوم مکالمه کرد.این باتری با 10 درصد شارژ می‌تواند گوشی را تا 24 ساعت در حالت آماده به کار نگه دارد.